Dostava

 

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke so med prevozom zavarovane.Ker vam v podjetju ASONIC d.o.o. želimo nuditi hitro in zanesljivo storitev vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:
– Ko vam kurir dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti kurirja embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam sporočite nastalo situacijo preko REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA, da vam bomo lahko uredili novi izdelek ali povrnili kupnino.
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri DPD nam pa poslati REKLAMACIJSKI ZAPISNIK.

Strošek dostave

Strošek dostave lahko pridobite v KOŠARICI in je enoten za celo Slovenijo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu je cena dostave taka, kot je bila prikazana v KOŠARICI.

Čas in hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi in naročilo oddate do 12.00 ure, bo blago odpremljeno še isti dan. Če katerega artikla nimamo na zalogi, pa bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko prejmemo novo zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku ter času dostave.
Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme med 8.00 in 13.00 uro (dostavlja dostavna služba DPD) na naslov,ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma vas bo dostavljač ponovno obiskal.

Osebni prevzem na sedežu podjetja (ASONIC D.O.O. Tržaška cesta 134, 1000 Ljubljana, Slovenija)
Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro in v soboto po dogovoru. Takoj, ko bo blago  pripravljeno za izdajo, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicom na vašo telefonsko številko.
Ker vam v podjetju ASONIC d.o.o. želimo nuditi hitro in zanesljivo storitev vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:
– Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili. 
– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na prodaja@avene.si, da preverimo ali je bila dobava na vaš naslov pravilna. 
– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

Ekipa ASONIC

 

OČISTIMO IN OBNOVIMO

ČIŠČENJE

Več stvari je potrebno ohraniti in očistiti namesto, da jih preprosto zamenjamo z novimi. Želimo vam ponuditi najboljšo možnost za vaše domače ali delovno okolje.

Naše stranke

Vedno smo vam na voljo s popolno podporo in znanjem o ultrazvočnem čiščenju. Naša ekipa je z nasveti vedno pripravljena izboljšati ter optimizirati vaše delo.

Razvoj

Radi prisluhnemo strankam, poudarek dajemo na razumevanje raznolikosti potreb in nenehno izboljšujemo kakovost ultrazvočnega čiščenja.